Menu
Najaktywniejsi
Levyrroni23682
olucha317849
Ev_067823
Barbie de...5708
Obrigado5543
Jogobella5297
Ika_4459
DulceeMar...4014
Dominiikaa3721
Zbuntowani3262
Polecamy
Boks reklamowy

Witaj Gościu, nie masz dostępu do części serwisu. Aby uzyskać całkowity dostęp należy się zarejestrować.

Zobacz temat
Zbuntowani - Rebelde - RBD :: Zbuntowani & RBD :: Inne
 Drukuj temat
Co sądzicie o Triumfie Miłości ?
Jogobella
#61 Drukuj posta
Dodany dnia 03.07.2013 14:17
Awatar




Postów: 5297
Data rejestracji: 02.08.12

Ona to miała dziwne odpały. Very Happy Jak gadała, że zabija w imię Boga itp
Do góry  
http://www.facebook.com/jagodamagdalena.zabek
olucha31
#62 Drukuj posta
Dodany dnia 03.07.2013 14:20
Awatar




Postów: 7849
Data rejestracji: 09.01.11

I że to dla niego hahaha
Do góry  
http://mumia12341324.bloog.pl/
Jogobella
#63 Drukuj posta
Dodany dnia 03.07.2013 14:22
Awatar




Postów: 5297
Data rejestracji: 02.08.12

No haha Very Happy Ona miała sieke w bani xd Very Happy
Jimena też miała fajne odpały. Obie trochę psychiczne Very Happy
Do góry  
http://www.facebook.com/jagodamagdalena.zabek
olucha31
#64 Drukuj posta
Dodany dnia 03.07.2013 14:24
Awatar




Postów: 7849
Data rejestracji: 09.01.11

Jimena jak na końcu do kościoła wpadła i chciała zabić Marie.
Do góry  
http://mumia12341324.bloog.pl/
Jogobella
#65 Drukuj posta
Dodany dnia 03.07.2013 16:49
Awatar




Postów: 5297
Data rejestracji: 02.08.12

Nienormalna Very Happy Albo jak wraz z Guiermo podcięli sobie na końcu żyły
Do góry  
http://www.facebook.com/jagodamagdalena.zabek
Levyrroni
#66 Drukuj posta
Dodany dnia 03.07.2013 16:53
Awatar




Postów: 23682
Data rejestracji: 11.11.09

Jimena , Guilermo i Bernia wymiatali xd
Do góry  
Jogobella
#67 Drukuj posta
Dodany dnia 03.07.2013 16:55
Awatar




Postów: 5297
Data rejestracji: 02.08.12

Czarne charaktery były bardzo fajne, dużo w nich było śmiesznych rzeczy Very Happy
Do góry  
http://www.facebook.com/jagodamagdalena.zabek
Levyrroni
#68 Drukuj posta
Dodany dnia 03.07.2013 16:56
Awatar




Postów: 23682
Data rejestracji: 11.11.09

jedyna telka z Majką w której czarne charaktery przypadły mi do gustu Very Happy
Do góry  
Levyrroni
#69 Drukuj posta
Dodany dnia 03.07.2013 16:58
Awatar




Postów: 23682
Data rejestracji: 11.11.09

bez nich telka byłaby nudna Very Happy
Do góry  
Jogobella
#70 Drukuj posta
Dodany dnia 03.07.2013 16:59
Awatar




Postów: 5297
Data rejestracji: 02.08.12

Ale mi to samo,ja ich autentycznie lubiłam xd Very Happy
Do góry  
http://www.facebook.com/jagodamagdalena.zabek
Jogobella
#71 Drukuj posta
Dodany dnia 03.07.2013 17:06
Awatar




Postów: 5297
Data rejestracji: 02.08.12

Nadawali telce dodatkowego uroku Very Happy
Do góry  
http://www.facebook.com/jagodamagdalena.zabek
Levyrroni
#72 Drukuj posta
Dodany dnia 03.07.2013 17:09
Awatar




Postów: 23682
Data rejestracji: 11.11.09

chociaż na początku Ximeny nienawidziłam
Do góry  
Jogobella
#73 Drukuj posta
Dodany dnia 03.07.2013 17:13
Awatar




Postów: 5297
Data rejestracji: 02.08.12

Ja ją od początku lubiłam, chociaż potem bardziej jak jej odbijać zaczęło Very Happy
Do góry  
http://www.facebook.com/jagodamagdalena.zabek
Levyrroni
#74 Drukuj posta
Dodany dnia 03.07.2013 17:14
Awatar




Postów: 23682
Data rejestracji: 11.11.09

mnie wkurzyła jak uwiodła Maxa w Miami ale zaczęłam się do niej przekonywać jak w szpitalu wylądowała hahaVery Happy
Do góry  
olucha31
#75 Drukuj posta
Dodany dnia 03.07.2013 17:40
Awatar




Postów: 7849
Data rejestracji: 09.01.11

hahaa
Do góry  
http://mumia12341324.bloog.pl/
Madridistka
#76 Drukuj posta
Dodany dnia 31.08.2013 15:36
Awatar




Postów: 1422
Data rejestracji: 11.03.13

Nie lubie. Dla mnie najgorsza telenowela z udziałem Maite, tylko przyćmiła magię Levyrroni z Nie Igraj z Aniołem. Począwszy od bohaterów, nic mi sie w tej telenoweli nie podobało. Maria, była nudną i nijaką protką. Nie miała charakteru, Max też nie był lepszy. ;p lekkomyślny i naiwny. ; P a jak nie przekonała mnie, główna para to kto ? Lubiłam Fer, była zabawna, szalona, spontaniczna. Ale sama fabuła, TDA mnie nie pociągnęła. Była przewidywalna i mdła.
Do góry  
Aire
#77 Drukuj posta
Dodany dnia 03.09.2013 11:48
Awatar




Postów: 1011
Data rejestracji: 31.07.13

Bardzo lubię TDA i nie rozumiem dlaczego ludzie tak jada po tej telce, ale wiadomo gusta są różne. W triumfie miłości bardzo podobały mi się wątki poboczne i postacie drugoplanowe, w mało której telce są tak ciekawe. Główny wątek świetny chociaż juz później wkurzał mnie ten fotograf od siedmiu boleści jak sieę mieszał między Marią i Maxem xd Mogli ukrócić jego wątek. Sama fabuła bardzo fajna, telkę ogląda się cudownie. No i genialne czarne charaktery. Bernarda czy Jimena czysta perfekcja. Reasumując postacie bardzo ciekawe, pomysłowe i z nutką tajemnicy. Jedna z moich ulubionych telenowel.
Edytowane przez Aire dnia 03.09.2013 11:49















24.media.tumblr.com/292d56bb8135e6aafdf9e6bc91141c12/tumblr_n0hxd6yNwy1qishn8o1_500.png
"Chcę powiedzieć, że wy wszyscy jesteście moim spełnionym snem" - Anahi
Do góry  
e-mail
Przeskocz do forum: